Friday, July 23, 2010

Dure AdSense Woorden

Veel geld verdienen met duur betaalde AdSense trefwoorden

 ls je nieuw bent in de marketing wereld op het internet dan zal je merken dat er extreem veel websites zijn die allemaal met elkaar concurreren. Er zijn zoveel websites dat Google elke seconden duizenden nieuwe pagina's crawled en in zijn database zet. Elke minuut worden er weer honderden sites gestart - persoonlijke, informatieve of een om geld mee te verdienen. Bijna iedere topic op het internet heeft al een aantal zoekresultaten en dit zal de komende tijd steeds meer worden.

De competitie is hevig en tegenwoordig moet je veel doen en vooral geduld hebben om op de eerste pagina te verschijnen. Er zijn ook meerdere redenen waarom een website hoog in the serp's (search engine result pages = zoekmachine resultaten) staat, Google hanteerd meer dan 200 factoren om te bepalen hoe een website ranked.

 actoren als de keyword relevantie in de URL, Titel (h1 tag) van de webpagina, de h2 tag headers, de relevantie van de sub pagina's, de meta description/title, de back links (en dan vooral de anker tekst van de back links). Ga zo maar door.

Hoe vind je de best betaalde AdSense keywords?

Zoeken naar de best betaalde AdSense keywords en niches is niet moeilijk. Er zijn zelfs verschillende programma's en websites die het voor geld aanbieden, hoewel ik dat ook kan doen, ben ik meer the guy die daar te lui voor is om dat helemaal op te zetten, dus krijg je het van mij gratis. Het wordt verspreidt over verschillende posts en je zult later snappen waarom.

De eerste simpele, en gratis(!), methode is via Google AdWords Keyword Research Tool. Ik moet toegeven dat die tool niet helemaal correct is, de CPC estimates kloppen wel - maar dat is niet wat je zal verdienen als een AdSense publisher. Bij verre na niet. Wat je aan CPC ziet voor de keywords moet je delen door 8 of 10 en dat zal je ongeveer verdienen per click. Die estimates zijn ook voor de publishers, wat ze moeten betalen voor het adverteren op de search results.

Oh en voor de aantal bezoekers die je kan verwachten per keyword, is ook onjuist. Ik heb een drietal websites die voor aan aantal keywords nummer 1 staat, hoewel ik volgens AdWords 200 bezoekers per dag hoor te kijgen - krijg ik maar net 50 per dag. Vier keer zo weinig dus. Let dus zelf op als je voor bepaalde keywords wilt ranken en dat je niet zoveel bezoekers hoeft te verwachten.

De tweede en derde methode zijn Wordtracker en Keyword Elite.
Beide werken goed maar volgens vele is keyword elite 2 niet het geld waard, dus voordat je iets koopt moet je eerst een review zoeken (liefsts meerdere) over het product. Zelf gebruik ik Keyword Elite 1 en SEO elite voor het zoeken van nieuwe keywords en het analyseren van de competitie. AdWords tool gebruik ik omdat ik een Nederlander ben die gierig is ;).

Goed voor de hoogst betaalde AdSense keywords: (engelse termen)
Consolidations
Mortage
Credit Cards
Insurances
Data Recovery
Tax (Attorney)
Goed, als je verder nog vragen hebt, hoor ik ze graag.

Cheers,

No comments:

Post a Comment